Rabu, 18 November 2009

TriP kE BaTu GajaH...


Yuhuuu..yabedabedu...YAHOO.com.my!!!exam abis dah..nk update blog ksayangan aku ni,lme dh xberupdate even ak tau xde org pn yg suka singgah blog aku nih!!!huhu..tp xpe,utk kepuasan aku sendri..aku suke bca blog ak sendiri,nape saya suke bce blog sya????sebab saya SAYANG BLOG saya n dialah satu-satunye tmpat sy meluahkan isi hati saya..hehehe...ok2,fullstop!!!

kali ni aku nk citer ttg trip aku g ke batu gajah pda jumaat yg lpas,13.11.2009...aku g survey school yg ak nk pktum tok sem depan...SEKOLAH MENENGAH TOH INDERA WANGSA AHMAD,batu gajah,Perak...xjauh dr tjung mlim,2 jam jer(jer ko kte???) ok2 jauh jugak ler..aku g ngn tjot,munie,wana n ika...kmi sewa kete tok g sne,budget senang nk cri umah sewa kalau nek kete..

alkisahnye,skolah aku n tjot dan skolah muni n wana xjauh sgt tp nk cri umah sewa tuk duk skali tu payah jugak sbb xde trnsport, so kitorng decide ler tuk duk berpecah...huhuhu...tp xpe,kmi still leh jumpe lg kalo ujung2 mggu nnti...mula2 tu g skolah wana n muni dlu..pastu g skolah aku,ok ler tpt tuh,kampung..kmi siap msuk lg blik guru,selamba jer aku pkai jeans msuk school nih..ishk3,cikgu3...tp,xksah pon..smpt ler beramah mesra ngn cikgu kt blik guru,tp pengetua nyer xjumpe plak..hehe..nk dpendekkan citer sbb aku dh letih menaip ni,aku dpt dh umah sewa kongsi ngn 3org lg dak pktkum...alhamdulillah...ni lah fotoshot yg kmi buat spnjang trip g ke batu gajah...ahakz!!!

matching x kitaorng??:p

kami penumpang yg berhemah...:D

kita mkn nsi lemak dulu!!!

K.A.M.I

hey ladies!!!

model pas pelawat!! :p

yeah!!next year i;m comin'!!

0 ulasan: