Selasa, 3 November 2009

wish gudluck to all oF u!!!

assalamualaikum....

kabare sume?moga sume msih waras n sehat2 aja..hehe..lme dh xupdate blog ni,al maklumlah final exam punyer psal...sebok study!!(alsan standard lah tu!)ermmm...ak curi msa jap update blog ni,nape ak rse len sgt final kali ni..urmm,might myb ni exam last ak kt bumi upsi ni..cepat sgt masa berlalu,sedar xsdar dh thun akhir kt sni..dh tua rupanyer aku ni..huhu...1st paper aku esk,COMPLEX VARIABLE..nme pn dh tkot dgar kan!!!ermm...tp,xpe ak akn cuba yg terbaik n berfikir sekomplex yg mungkin utk paper ni!!ak percaya ALLAH sentiasa bersama denganku...dengan ini,saya MARIANA BINTI JALANI ingin memohon maaf kepada sume jika ad kesilapan n ksalahan yg dilakukan secara langsung n tidak langsung n doakan supaya aku dipermudahkan untuk menjawab esk...aku doakan yg terbaik utk kalian yg sedang dan akan mnghadapi exam hari ni,esk dan seterusnya...amin...

p/s mak,apak n family kt kmpng doakan kejayaan aku juak (budget family bce blog aku..hehe)

0 ulasan: