Rabu, 21 Oktober 2009

~~JapEnEsE fIeStA~~

...hait2..slmt ptg sume,hait2..assalamualaikum..ap kaba sume nya,hait?!!hait jer aku tau..haha..entry kali ni aku nk citer psal yg aku pg japenese fiesta pg td...byk ler brg pmeran yg brkaitan dengan owg2 jepun sgala mcm kt situ...so,ap lg aku x mlpaskn pluang tok brgambar,yelah pg td mrupakan last clss ak stlah 7 semster kt sni...huhu (ter emo kejap).tett,back 2 da normal,xnak sedih2..hehe...antara nya...jeng3...ajinomoto guzaimas...tara!!!


mende ape ni aku pn xtau..huh

patung jepun..haha

mknn jepun...ak pn sempat try tau..hehe

pkaian tradisi jepun..seram plak tgok pic ni..grrrr..

smpt lg tu,mknn tu olok2 jer yer tuan2 dn puan2..hrap mklum..sekian..hiks

ni ler bunga yg aku kate tu...bunga kebana..yerke??


Inilah nma jepun kami..tara?!!


mariana sensei wif kimono....



p/s aligator uzaimas coz bce entry ak kali ini...sayonara...heheheh

0 ulasan: