Jumaat, 23 Oktober 2009

~~gOnna Misz diZ mOmEnT~~

assalamualaikum sume..hi,brjumpa kmbali...utk entry kli ni aku nk citer psal yg aku mkn2 ngn mmber2 aku mlm td,yelah dh2 nk last sem ni suke amik pic (tok kenangan di hari tua..sob2)...nk dipendekkan citer td aku g mkn ngn tjot,lela,ijan,lily n mesa.dh plan dr smlam nk g mkn skali ngn bdak2 nih.mmg excited giler bdak2 nih amik gmbar mcm bru jupe kmera lebih2 lg cik lela kiter tuh...hahaha...sebelum blogger len yg upload pic nih,better empunya kamera yg upload dlu erk...kengan di last sem ku di kolej za'ba.smoga korunk enjoy tgok...


pengnalan diri..dri kiri depan lily,ejan,lela,tjot,mesa n aku..:)

tara?!!mknn dh smpi..ape lg!!!nyam3

mknn smpingn,ikn masin..sedap (credit pd cik yg mggoreng nyer..sape??____________)

stgah jam kemudian....smpi licin ko kerjakan labu..sume kebuluran..he3

which one my hndset??spe btol ak blnjer air msak..:D

aku suka milo ais...peace no war cik mesa

Mek orang miak sarawak..

muka kekenyangan..alhamdulillah..

xtvt yg xbrfaedah lpas mkn..

kulit album trbaru kmpln kmi...dptkn di kdai2 cd yg brdktan dgn anda..:P

kaki sape plg cun???haha

bintang buatan mnusia..cun x???

spiderman xbrapa nk melekat sgt kt dinding


prenz 4eva..tjot mne??jd jrugmbar..lupe plak.hehe

.jot,prenz 4eva juak..muahhhkzz


p/s..pas mkn mlm td pala ak pening sgt sbb kene hujn ptg tu....tp,skunk dh ok skit..:)

0 ulasan: